داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده‌های برفی ضروری است

علیرضا بحرالعلم

داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده‌های برفی ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در پی بارش برف در محورهای این استان خبر داد و گفت: رانندگان بدون تجهیزات ایمنی در جاده‌های کوهستانی استان تردد نکنند.
کد خبر : 13652
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده‌های برفی ضروری است

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استات البرز، امروز در گفت‌وگو با کاتنا در کرج، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.
وی افزود: تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
این مقام مسؤول بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان البرز اندیشیده شده است.
زندی فر در ادامه به وضعیت راه‌های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج- قزوین شاهد بارش برف هستیم. همچنین در محور کرج- چالوس در محدوده سد امیرکبیر به سمت مازندران نیز بارش برف و کولاک گزارش شده است.
وی از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام و در محورهای کوهستانی استان حتما با زنجیر چرخ تردد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار