ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

علیرضا بحرالعلم

ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) به صورت سنگین و پرحجم درجریان است.
کد خبر : 13328
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۰
ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با کاتنا در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها با توجه به بارش نزولات آسمانی به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.
وی گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی‌های شهر تهران مانند ورودی آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود به سمت بومهن و رودهن، فیروزکوه، مهرآباد و غیره با ترافیک سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.
سرهنگ کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: به دلیل تعطیلات پیش رو عبور وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به سنگین و پرحجم در جریان است و تردد وسایل نقلیه در این محورها به کندی درجریان است.
وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، ابراز کرد: مسافران از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان مطلع شوند و سپس وارد محورها شوند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: توصیه اکید داریم هم وطنان، رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت آغاز و پایان مسافرت خود قرار دهند.
سرهنگ کهریزی عنوان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار