موافقت مشروط با سهمیه ۸۰درصدی آرد نانوایان تهرانی که سهمیه آن‌ها صفر است

علیرضا بحرالعلم

موافقت مشروط با سهمیه ۸۰درصدی آرد نانوایان تهرانی که سهمیه آن‌ها صفر است

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: ۸۰ درصد سهمیه آرد نانوایانی که سهمیه آن‌ها صفر شده بود، مشروط به رفع موانع حقوقی تامین خواهد شد.
کد خبر : 13293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
موافقت مشروط با سهمیه ۸۰درصدی آرد نانوایان تهرانی که سهمیه آن‌ها صفر است

به گزارش کاتنا از تهران به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، چهارمین جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان به ریاست محمد علی‌مهری معاون اقتصادی استاندار تهران، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی، مدیران کل غله و خدمات بازرگانی، تعزیرات و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و اتحادیه‌های صنفی نانوایان برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه اتحادیه نانوایان سنتی و سنگکی شهر تهران به طرح مباحثی در خصوص کسری سهمیه آرد واحدهای نانوایی پرداخته و ایراداتی را مطرح کردند.
معاون اقتصادی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: تامین نان شهروندان و حفظ آرامش جامعه در این کارگروه بسیار اهمیت دارد و با اخذ تعهد از نانوایانی که عملکردشان در سامانه نانینو با ابهام همراه است تا ۸۰ درصد سهمیه آرد نانوایانی که صفر شده بود، مشروط به رفع موانع حقوقی تامین خواهد شد.
همچنین بر اساس گزارش کارشناسان واحد بهداشت محیط مراکز بهداشت تهران، برخورد با تخلفات بهداشتی متصدیان واحدهای نانوایی بدون اغماض می‌بایست صورت پذیرد و سلامت شهروندان و پخت نان در شرایط بهداشتی خط قرمز کارگروه است.
گفتنی است در این جلسه موضوعاتی پیرامون تولید آرد کامل و پخت نان کامل مطرح و مقرر شد دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران همراهی کامل با کارگروه آرد و نان مبذول داشته تا شیوه نامه ابلاغی در این خصوص از دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی به نحو مطلوب اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار