البرز میزبان رویداد ملی فناوری‌های نوین آموزشی می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

البرز میزبان رویداد ملی فناوری‌های نوین آموزشی می‌شود

رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی استان البرز، گفت: رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی، با هدف شناسایی، آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر در اول و دوم اسفندماه در البرز برگزار می‌شود.
کد خبر : 13218
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
البرز میزبان رویداد ملی فناوری‌های نوین آموزشی می‌شود

به گزارش کاتنا از فردیس، سید داوود حاجی میر رحیمی، رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی استان البرز، در نشست خبری باجمعی از اصحاب رسانه استان، در خصوص رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: این رویداد با هدف تشکیل و توسعه زیست بوم فناری‌های نوین آموزشی به همت مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می‌شود و اول و دوم اسفند ماه در نهایت ۳۰ ایده برتر انتخاب می‌شوند و موردحمایت نهادهای مختلف قرار‌ می‌گیرند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را توسعه کاربرد فناوری‌های آموزشی در انتقال و عملیاتی کردن دانش و فناوری‌های نوین در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی عنوان‌کرد و افزود: کاربرد فناوری‌های نوین از جمله متاورس بلاگچین و VR می‌تواند انقلابی در حوزه کشاورزی ایجاد کند؛ چراکه در هزاره سوم تحولات علم و تکنولوژی در حال انجام است.
میررحیمی خاطرنشان کرد: لازمه همراهی با تحولات علم و تکنولوژی منابع انسانی توانمند است که بتواند به سرعت به آخرین اطلاعات و فناوری‌های روز دسترسی پیدا کند.
وی اضافه‌کرد: تلاش می‌کنیم با تشکیل زیست‌بوم علم و فناوری و توسعه آن آخرین فناوری‌ها را در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور به ویژه بخش کشاورزی وارد کنیم تا بهره‌برداران این حوزه‌ها بتوانند در مسیر روند توسعه کشور گام بردارند.
رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی گفت: رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی در رورهای ۱ و ۲ اسفندماه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این رویداد تا ۱۵بهمن‌ماه فرصت دارند، از طریق سایت www.toskano.ir ایده‌های خود را ثبت کنند.
وی افزود: تمامی ایده‌ها توسط تیم داوری ارزیابی می‌شوند و از مجموع ایده‌ها ۳۰ مورد به اولین مرحله رویداد که در روز یکم اسفندماه برگزار می‌شود، وارد می‌شود. ۱۰ ایده برتر وارد مرحله دوم رویداد شده و در نهایت ۳ ایده به عنوان برترین‌ها انتخاب و جوایز نفیسی به آنها اهدا می‌شود.
میررحیمی با اشاره به حمایت‌های ویژه از ایده های برتر، گفت: حمایت از ایده‌ها را از طریق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استقرار برخی از شرکت‌های ایده‌پرداز در اکوسیستم فناوری مرکز امام با کارفرمایی بخش خصوصی انجام می‌شود. ضمن اینکه یا حضور در این شبکه، امکانات و خدمات مرکز امام خمینی در اختیار شرکت‌های فوق فرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری رویداد، ایده‌های برتر از سوی معاونت فنی ریاست جمهوری دعوت و به سرمایه گذاران مختلف در سطح ملی معرفی می‌شوند.
گفتنی است موضوعات رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی با موضوعات سامانه‌‌های آموزشی مبتنی برAR-VR، متاورس، GenAi، تولید و انتقال محتوا POS-POD ،پلتفرم‌های آموزشی دیجیتال LMS، کاربرد آموزش هوش مصنوعی در آموزش و کاربرد بلاک‌چین در تولید محتواست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار