دستگیری 11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

دستگیری 11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و 11 قاچاقچی موادمخدر خبر داد.
کد خبر : 13106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
دستگیری 11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش کاتنا از تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های تابعه غرب استان تهران، طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر را در 2 روز گذشته به مرحله اجراء گذاشتند.
وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 184کیلوگرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در 2 روز گذشته، 230 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و 487 معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.
وی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و 11 قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ زلفخانی خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت و جمع آوری معتادان متجاهر، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم در شهرستان های غرب استان تهران می باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار