فرماندار دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز است

علیرضا بحرالعلوم

فرماندار دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه باز است، گفت: امکان تردد در مناطق کوهستانی با استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد.
کد خبر : 12852
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
فرماندار دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز است

رضا طاهرخانی، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند دقایقی پیش در گفت‌وگو با کاتنا در دماوند در خصوص آخرین وضعیت برفی شهرستان دماوند اظهار کرد: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران، جاده‌های مواصلاتی شهرستان دماوند به ویژه هراز و فیروزکوه باز است و ترددها جریان دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش کلیه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به حجم بارش برف در مناطق کوهستانی، کسانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی را دارند، حتماً امکانات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه امکان تردد در محورهای مواصلاتی با استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای پلیس راه نیز در مسیر محورها وضعیت استفاده خودروها از زنجیر چرخ را کنترل می‌کنند.
طاهرخانی در خصوص قطعی برق در برخی از نقاط شهرستان دماوند بیان کرد: به دلیل حجم بارش برف و کولاک در چند نقطه از شهرستان دماوند شاهد اتصالی شبکه برق بودیم که نیروهای امداد برق از شب گذشته در حال تلاش برای رفع اتصالی هستند.
وی با اشاره به اینکه مشکل قطعی برق برخی از نقاط تاکنون برطرف شده است، ادامه داد: نیروهای اداره برق در حال تلاش هستند تا برق مابقی مناطق را هرچه زودتر به وضعیت پایداری برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار