برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود

علیرضا بحرالعلوم

برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: بمنظور ایجاد فرصت های برابر تبلیغاتی نامزدها شبکه انتخابات ویژه حوزه های انتخابیه در شهرستان ها پیش بینی شده و بزودی پخش آزمایشی آن آغاز می شود.
کد خبر : 12737
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱:۰۵
برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود

به گزارش کاتنا از کرج، یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: در قانون جدید انتخابات، با تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات، نحوه استفاده نامزد‌ها از امکانات دولتی و صداوسیما مشخص شده است.

وی بیان کرد: براساس ماده ۸۱ قانون جدید انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل شده و مسئولیت نظارت بر عملکرد تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها را بر عهده دارد که براساس این قانون، امکانات دولتی برای تبلیغات باید به صورت مساوی میان نامزد‌ها تقسیم می‌شود.

رمضانی ادامه داد:صداوسیمای استان هم براساس این قانون امکانات خود را در میان نامزد‌های حوزه های انتخابیه عادلانه توزیع می‌کند و جدول زمانی آن در موعد مقرر اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تاکید کرد: براساس قانون، نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمان تعیین شده باید تبلیغات را انجام دهند.

طبق تقویم روزشمار انتخابات تبلیغات قانونی از ۳ اسفندماه آغاز می شود و برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیما پیش بینی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار