عرضه مرغ در البرز نسبت به هفته گذشته افزایش یافت

علیرضا بحرالعلوم

عرضه مرغ در البرز نسبت به هفته گذشته افزایش یافت

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهادکشاورزی استان البرز با بیان اینکه عرضه مرغ نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده، گفت: قیمت‌ها نسبت به شب یلدا قیمت ۱۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر : 12610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
عرضه مرغ در البرز نسبت به هفته گذشته افزایش یافت

داریوش یوسفی، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهادکشاورزی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با کاتنا در کرج، در خصوص قیمت مرغ، گفت: ۱۰درصد مرغ تولیدی در استان البرز با قیمت ۸۰هزارتومان در میادین شهرداری عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: مرغ منجمد باتوجه به نیاز بازار با قیمت ۶۵هزار و هفتصد تومان در بازار توزیع که در حال حاضر روزانه ۴۰ تن در بازار توزیع می‌شود.
یوسفی با اشاره به اینکه میانگین مصرف خانوار در بحث مرغ تقریبا بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن است، افزود: حدود ۸ تا ۱۰ تن تولید استان که در بازار روز شهرداری عرضه و مرغ منجمد باتوجه به نیاز بازار روزانه ۴۰ تن توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخشی از کمبود مرغ از استان‌های همجوار تامین می‌شود، ادامه داد: متاسفانه مرغی که از استان‌های همجوار تأمین می‌شود با قیمت آزاد توزیع و اگر جلوگیری شود با خلع جدی رو به رو می‌شویم.
یوسفی با بیان اینکه عرضه مرغ نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: عرضه مرغ گرم افزایش داشته و نسبت به شب یلدا قیمت ۱۰ درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: گشت‌ها در بازار حضور دارند و با گران فروشی برخورد می‌شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار