فعالیت ۱۳۳۰ شعبه اخذ رای در استان البرز قطعی شد

علیرضا بحرالعلوم

فعالیت ۱۳۳۰ شعبه اخذ رای در استان البرز قطعی شد

معاون استانداری استان البرز گفت: فعالیت هزار و ۳۳۲ شعبه در استان البرز قطعی شده که به تفکیک تعداد شعب‌های شهری هزار و ۱۱۲۰، روستایی ۲۲۰، ثابت هزار و ۲۳۱، سیار ۱۰۱ است.
کد خبر : 12464
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
فعالیت ۱۳۳۰ شعبه اخذ رای در استان البرز قطعی شد

مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان البرز و رییس ستاد انتخابات استان، امروز در گفت‌وگو با کاتنا در کرج، با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را برای انتخابات ایده‌آل مطرح کردند، گفت: مبنای ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی اشاره‌ای به اولین اقدام صورت گرفته برای انتخابات کرد و افزود: کمیته‌های ۸گانه مانند کمیته‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فناوری آموزش و….تشکیل شد.
ولی‌پوری با بیان اینکه در بحث پیش ثبت نام و ثبت‌نام میزان مشارکت آقایان و بانوان در سطح استان پیشتاز بوده است، ادامه داد: امیدواریم با حضور گسترده مردم در بحث مشارکت هم پیشتاز باشیم.
وی با اشاره به اینکه ۶۴۸ داوطلب ثبت نام کردند، افزود: ۴۹۹ داوطلب تأیید شدند و همچنین ۷درصد داوطلبان عدم احراز، ۱۶درصد نیز به دلیل عدم وجود سابقه ۵ سال فعالیت اجرایی تأیید نشدند.
ولی‌پوری اشاره‌ای به تعداد شعب‌ها کرد و گفت: هزار و ۳۳۰ شعبه در استان البرز قطعی شده که به تفکیک تعداد شعب‌های شهری هزار و ۱۱۲، روستایی ۲۲۰، ثابت هزار و ۲۳۱، سیار ۱۰۱ است.
وی با بیان اینکه از ابتدا شروع کار تا امروز ۱۶ جلسه ستاد انتخابات با ۱۲۱ مصوب برگزار شد، گفت: ۱۳جلسه قرارگاه تبیین در سطح استان برگزار شده است و همچنین از نکات صاحب‌نظران، نخبگان استفاده می‌کنیم.
ولی پوری ادامه داد: ۱۱نفر داوطلب برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار