آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

علیرضا بحرالعلوم

آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا در خیابان امیر کبیر خبر داد.
کد خبر : 12427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

به گزارش کاتنا از تهران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا (پشم شیشه) در خیابان امیرکبیر تهران خبر داد.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13 و یک دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در خیابان امیرکبیر تهران در نرسیده به میدان امام خمینی(ره) اعلام شد که در حال حاضر 7 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبانی در محل حضور دارند.
وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان شهرداری و ستاد بحران نیز در در محل حضور پیدا کرده‌اند، گفت: محل آتش‌نشانی چند باب مغازه در وسط پاساژ است که چیزی شبیه یک انبار بزرگ در حدود 700 متر پر از وسایل پلاستیکی و پشم شیشه و مواد قابل اشتعال می‌باشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان 3 دقیقه به محل رسید، ادامه داد: آتش‌نشانان مدتی است از چند طرف عملیات را آغاز کردند و تا این لحظه به آتش اجازه پیشرفت ندادند.
مصدومیت 2 آتش‌نشان
ملکی اضافه کرد: در این حادثه تابحال 2 نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند و فعلا خبری از مصدوم و یا تلفات احتمالی در دست نیست.
وی گفت: بخش زیادی از عملیات اطفا انجام شده است ولی هنوز کماکان شعله‌هایی وجود دارد و ان‌شاالله عملیات به زودی وارد مرحله لکه‌گیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار