تخریب بیش از ۱۰۰ ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شمیرانات

علیرضا بحرالعلوم

تخریب بیش از ۱۰۰ ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شمیرانات

رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات از رفع تصرف بالغ بر ۱۰۰ فقره ساخت‌و‌ساز غیرمجاز و آزادسازی حدود ۸ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شمیرانات خبر داد.
کد خبر : 12356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
تخریب بیش از ۱۰۰ ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در شمیرانات

به گزارش کاتنا از تهران، فائق فتحی رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات عصر امروز در حاشیه عملیات مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شمیرانات اظهار کرد: در راستای دستور مقام قضائی و مصوبه شورای تامین شمیرانات، در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، امروز در حضور نمایندگان مرجع قضایی، فرمانداری و نیروی انتظامی نسبت به برخورد با افرادی که بدون مجوز از کمیسیون تصبره یک ماده یک مستحدثات داشته‌اند، اقدام شد.
وی با اشاره به بارش برف در منطقه گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در پی بارش رحمت الهی در مسیر اجرای احکام و قلع‌و‌قمع ایجاد شد، از هدف اصلی بازنمانده و تا پایان امروز بالغ بر ۱۰۰ مورد از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز امامه شامل ویلا، دیوارکشی، فوندانسیون، محوطه‌سازی تخریب و بالغ بر ۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی آزادسازی خواهد شد.
رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات با تاکید بر این‌که جهاد کشاورزی شمیرانات با هیچ‌کس تعارف ندارد، اضافه کرد: خط قرمز ما حفظ اراضی کشاورزی و امنیت غذایی مردم است؛ اگر کسی قصد ساخت‌و‌ساز در اراضی کشاورزی و باغات دارد، باید با مراجعه به جهاد کشاورزی ضوابط و تشریفات را طی کند تا با تخریب مواجهه نشود.
فتحی افزود: جهاد کشاورزی همراه کشاورز و همگام تولید‌کننده است و هیچ‌گاه خود را مقابل ایشان قرار نمی‌دهند و به افرادی که قصد دلالی و تفکیک اراضی کشاورزی را داشته باشند، اجازه جولان نمی‌دهد‌ و محکم در برابرشان ایستادگی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار