فراجا در بیش‌ از 4 هزار نقطه کشور مسؤول تأمین امنیت است

علیرضا بحرالعلوم

فراجا در بیش‌ از 4 هزار نقطه کشور مسؤول تأمین امنیت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی در بیش‌ از 4 هزار نقطه از سطح کشور مسؤول تأمین امنیت این مرزوبوم از نقطه صفر مرزی تا پایتخت کشور ایران است.
کد خبر : 12340
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
فراجا در بیش‌ از 4 هزار نقطه کشور مسؤول تأمین امنیت است

به گزارش کاتنا از ری، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای فاطمی فراجا شهرستان راسک که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن هنوز مردم مقاوم و مجاهد ایران را نشناخته و اینگونه اقدامات زشت و ناجوانمردانه نمی تواند پایداری و استقامت آنها را کم کند.
وی با اشاره به عمل ناجوانمردانه منافقین علیه محافظان امنیت گفت: از ابتدای سال تا به امروز 67 شهید امنیت در فراجا تقدیم امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: دشمن با خیال اینکه می‌تواند تزلزلی در اراده همکاران ما در فراجا ایجاد کند، بی‌رحمانه برای شهادت حافظان امنیت اقدام کرد، اما هنوز دشمن هیچ‌ یک از ابعاد کشور ما را نشناخته است.
محمدیان با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود روز به روز مایوس تر خواهند شد، ادامه داد: هر شهیدی که تقدیم انقلاب می شود روحیه مجاهدان و همکاران ما برای کار انقلابی بیشتر می شود و انگیزه آنها را برای شهادت در راه خدا و میهن اسلامی و رضایت امام زمان(عج) بیشتر می کند.
وی در ادامه گفت: شهادت 11 تن از فراجای راسک، ماهیت کسانی که با استفاده از القاب اسلامی و گروه‌های این‌ چنینی به مصاف کشور ما آمده و در تلاش هستند تا امنیت این کشور را برهم زنند؛ آشکار کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در بیش‌ از 4 هزار نقطه از سطح کشور مسؤول تأمین امنیت این مرزوبوم از نقطه صفر مرزی تا پایتخت کشور ایران است.
محمدیان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامیِ مظلوم و مقتدر، توصیف بسیار خوبی از مدافعان امنیت است. در آن شرایطی که آتش فتنه در کشور زبانه می‌کشید و دشمن همه توان خود را جمع کرده بود تا به انتظامی کشور حمله کند، فرمایش رهبر معظم انقلاب روحیه‌ای برای همه تلاش گران و مدافعان امنیت کشور شد.
وی گفت: در مقابله با فتنه توان آمادگی و تجهیزات وجود داشت، اما تأمل و صبوری کردیم و مدافعان امنیت ایستادند تا آن‌ها که گول‌خورده بودند بیدار شوند، سپس بعد از اینکه غبار کنار رفت، جایگاه اجتماعی پلیس در نزد مردم بهتر و مردم در کنار پلیس ماندند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه حضور پرشور مردم و مسئولان امروز در این جلسه نشانه هشیاری و وفاداری به‌نظام است افزود: امروز اینجا با شما مردم عهد می‌بندیم که شبانه‌روز و تا پای جان برای حفظ دستاوردهای نظام و کشور ایستاده‌ایم و دفاع خواهیم کرد.
محمدیان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مسیر خود را گم نکرده و دشمن از این اقدامات ما عصبانی است، بیان کرد: دشمنان چون کاری از دستشان بر نمی آید مذبوحانه سراغ حمله به مرزبانان کشورمان در شهرستان راسک می‌روند تا دل مردم را خون کنند ولی مردم ایران محکم ایستاده اند و نه تنها مقاومت می کنند حتی به دیگر کشورهای اسلامی نیز امیدواری و رجا می دهند.
وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و آنچه امروز اینجا شاهد آن هستیم، تلاش مضاعف دستگاه‌های شهرستان ری در گرامیداشت یاد شهدای امنیت است که اجر و ثواب محفوظ دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار