رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس

علیرضا بحرالعلوم

رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس

جلسه رسیدگی به محلات کرامت عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و کشوری در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر : 12330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰:۴۱
رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس

به گزارش کاتنا از شهر قدس، جلسه رسیدگی به محلات کرامت با حضور جانشین معاون اجتماعی سازمان بسیج کشور، معاون اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار شهرستان قدس، جمعی از اعضای مدیریت شهری و مسؤولان شهرستانی عصر امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد.
در این جلسه به ظرفیت‌ها و نیازهای محلات به ویژه شهرک شهید عزیزی پرداخته شد و مسائل محله از جمله بحث فاضلاب، رسیدگی به ساخت‌وسازها، توجه به ارتقا سرانه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی و آسیب‌های اجتماعی موجود مطرح شد و هر یک از مسؤولان ادارات نسبت به رسیدگی به آن پاسخ داده و ملزم رسیدگی و رفع آن شدند.
پس از این جلسه بازدید از شهرک شهید عزیزی انجام شد و مسؤولان امر از نزدیک مسائل محله را مشاهده، با شهروندان گفت‌وگو کرده و به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دادند.
استفاده از ظرفیت تمام ادارات و نهادها
سرهنگ فتوحی، جانشین معاون اجتماعی سازمان بسیج در بازدید میدانی از شهرک شهید عزیزی شهرقدس افزود: قرارگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی با مدیریت فرماندار تشکیل و نظام مسائل این شهرک در جلسه مطرح شد و مصوبات خوبی همراه داشت‌.
وی گفت: بسیج سازمان مردمی و با ظرفیت بوده که می‌تواند در مناطق حاشیه‌ای حضور یافته و با کمک گروه‌های جهادی مشکلات مردم را برطرف سازد.
جانشین معاون اجتماعی سازمان بسیج گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردم شهرک شهید عزیزی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت تمام ادارات و نهادها در این راستا بهره‌مند شد.
رسیدگی به مشکلات 20ساله محلات کرامت
همچنین سرگرد هادی حفیظی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود (عج ) اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار دستگاه‌های دولتی، اجرایی و خدمات‌رسان در طول دو سال اخیر اقدامات ویژه‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام داده‌اند.
وی گفت: آسیب‌های زیرساختی و اجتماعی به صورت محله محور با کمک مردم احصا شد و با همراهی مردم می‌توانیم برای رفع این مشکلات حرکت کنیم و به این ترتیب مجموعه محلات کرامت در دستور قرار گرفت و مجموعه‌های وزارت کشور، سازمان بسیج و معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان پشتیبانی از این حوزه را عهده‌دار شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با بیان اینکه چهار محله کرامت وجود داشته که اقدامات جهادی متمرکز انجام داده و مدیران محلات کرامت مشکلات را احصا و طبق اولویت دسته‌بندی کرده و مورد پیگیری قرار می‌دهند، افزود: برخی مشکلات بیش از ۲۰ سال‌ در بعضی محله‌ها متراکم و ماندگار شده بود و عزمی برای رفع آن نبود که با پیگیری‌های انجام شده حدود ۳۰ درصد مصوبات به نتیجه رسیده است و سایر مصوبات با اراده و عزم مسؤولان و همراهی مردم رفع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار