توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش

علیرضا بحرالعلوم

توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.
کد خبر : 12292
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
توجه ویژه به حوزه مسائل تربیتی در حوزه آموزش و پرورش

به گزارش کاتنا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیاری امام جمعه خیرآباد، علیرضا مومنی شهردار ورامین ، مصطفی خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دیگر اعضا برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: یکی از وظایف نظام اسلامی مقدمه سازی ظهور و تربیت نیرو و یار برای حضرت ولیعصر (عج) است.
وی افزود: آموزش و پرورش کارخانه آدم سازی و عمق بخشی و تربیت کننده نیروی متخصص رای برای نظام و زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) را بر عهده دارد.
معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.
درویشی در پایان سخنان خود گفت :باید مدارس و مجموعه آموزش و پرورش طوری از لحاظ مالی تامین بشوند که در حوزه‌های تربیتی و آموزشی با امنیت خاطر حرکت و برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار