بهارستان به کمک‌های ویژه سازمان‌های بین‌المللی و یونیسف نیازمند است

علیرضا بحرالعلوم

بهارستان به کمک‌های ویژه سازمان‌های بین‌المللی و یونیسف نیازمند است

فرماندار بهارستان با اشاره به سکونت جمعیت ۱۰۰هزار نفری اتباع در این شهرستان و با بیان اینکه تحصیل ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع در بهارستان به ۲۰ مدرسه نیاز دارد، خواستار توجه و کمک‌های ویژه یونیسف و سازمان های بین المللی به این شهرستان شد.
کد خبر : 11927
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
بهارستان به کمک‌های ویژه سازمان‌های بین‌المللی و یونیسف نیازمند است

به گزارش کاتنا از بهارستان، عبدالله نوحی ظهر امروز در نشست شورای اداری با محوریت طرح حمایت چندجانبه از کودکان، با اشاره به جمعیت 125 هزار نفری دانش‌آموزی در بهارستان اظهار داشت: نزدیک به 10 هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه در مدارس این شهرستان در کنار دانش‌آموزان ایرانی تحصیل می‌کنند.
نوحی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان اتباع همانند دانش‌آموزان ایرانی از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌شوند، افزود: سیاست و تأکید رهبر انقلاب و دولت بر فراگیری همه دانش‌آموزان از آموزش در کشور است.
فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه تحصیل 10 هزار دانش‌آموز اتباع در بهارستان به 20 مدرسه نیاز دارد، گفت: نزدیک به 100 هزار نفر جمعیت اتباع ساکن در بهارستان از امنیت و امکانات این شهرستان استفاده می‌کنند و همین امر حاکی از آن است که بهارستان تا چه اندازه به توجه ویژه سازمان‌های بین‌المللی و یونیسف نیازمند است.
نوحی در ادامه قتل‌عام کودکان و زنان غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: نه تنها ما بلکه همه مردم دنیا وحشی‌گری و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده‌اند و شاهد بیداری جامعه جهانی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار