اختصاص ۸۰‌ میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر

علیرضا بحرالعلوم

اختصاص ۸۰‌ میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و شهرداری تهران ، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پل ورودی شهر باقرشهر اختصاص پیدا کرد.
کد خبر : 11906
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
اختصاص ۸۰‌ میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر

به گزارش کاتنا از ری، جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در هجدهمین جلسه این شورا با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شهرداری تهران برای حل معضلات شهرستان ری بهره ببریم، اظهار کرد: تکمیل پل ورودی شهر باقرشهر بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال و با همکاری شهرداری تهران در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ تامین اعتبار شده و شهرداری باقرشهر هم مجوز تجهیز کارگاه را گرفته و با اعتبار و بودجه شهرداری تهران، اجرای این پروژه بزودی آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۸۰ میلیارد برای پروژه پل باقرشهر توسط شهرداری تهران در نظر گرفته شده است گفت: ما به عنوان یک وظیفه این را در شورای شهر و مدیریت شهری تهران جا انداختیم که در ازای مشکلات و معضلاتی که شهر تهران در شهرستان ری و شهرهای پیرامونی دیگر ایجاد کرده، خدماتی را باید بدهد و نگاه آقای زاکانی نیز در این خصوص نگاه کمک و یاری می باشد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از اجرای پروژه تعریض ورودی کهریزک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در محور کهریزک و از سمت ایستگاه مترو این شهر، یک گره‌ ترافیکی به دلیل وجود زیرگذر بهشت زهرا(س) داریم که این هم در اصلاحیه بودجه شهرداری تهران آوردیم و تجهیز کارگاه آن در دی ماه انجام خواهد شد.
شربیانی در ادامه یادآور شد: هفته گذشته تهران روزهای سختی را به لحاظ آلودگی هوا گذراند و واقعیت این است که آلودگی هوا حق عامه مردم را برای زندگی تضییع می کند اما ما در کشورمان موانع بزرگتر از این را پشت سر گذاشته و حل این معضل یک هماهنگی و اراده ملی را می طلبد.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با عوامل آلودگی تصریح کرد: مدیریت شهری و شهرداری تهران نهایت تلاش خود را در این حوزه انجام می دهند و حتی طی روزهای اخیر مصوبه ای داشتیم که در روزهایی که هوا آلوده است، فروش طرح ترافیک نداشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه نفس کشیدن در تهران سخت شده و متعاقب آن در شهرستان ری نیز مردم و دستگاه‌ها با مشکلاتی روبرو شدند افزود: در خصوص اینکه نیروگاه ها مازوت سوزی دارند یا خیر، مبنای اظهار نظر بنده گزارش اصل نود است که از مازوت سوزی در تعدادی از نیروگاه‌ها خبر می دهد.
شربیانی تصریح کرد: وقتی ما به نیروگاهی می گوییم برق تولید کند و در زمستان هم به دلیل مصرف زیاد گاز می گوییم از گاز استفاده نکند، خب در نتیجه برای تامین سوخت دچار مشکل می شوند و به سراغ سوخت هایی مثل مازوت می روند.
وی با اشاره با اقدامات فرماندار ری طی ۲ ماه گذشته اظهار داشت: حضور در بخش ها، حضور در بین مردم و توجه به ظرفیت های ری سر لوحه کار آقای باب الحوائجی بوده و واقعیت امر این است که از نماینده دولت مردمی آیت الله رئیسی در ری هم جز این انتظار نمی رود.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: چند موضوع را توسط شورای اسلامی شهرستان ری از فرمانداری پیگیر هستیم و در جلسات هم به فرماندار اعلام شد که مهمترین آنها گازرسانی به روستاهای بخش فشافویه و تکمیل کمربندی قلعه نو بوده و می توان با استفاده از ظرفیت های مردمی و شورایی پروژه ها را به سرانجام رساند.
شربیانی در ادامه با اشاره به جنگ غزه و نسل کشی صورت گرفته در این جنگ اظهار کرد: جهاد بزرگی که در غزه رخ داد طبق منویات مقام معظم رهبری تسریع شدن سقوط و نابودی نهایی اسرائیل را رقم زد و ما در این جنگ شاهد شدیدترین رفتارهای ضد انسانی در غزه هستیم.
وی با اشاره بر اینکه بنای جمهوری اسلامی مواجهه جدی با این جرثومه ظلم و فساد است‌، افزود : این سنت الهی است که ظالم پایدار نخواهد بود و همه‌ مردم دنیا نه برخی از حاکمان طرفدار ظلم، با راهپیمایی های میلیونی به طرفداری از مردم مظلوم غزه پرداختند.
با مقصرین حادثه تلخ قیامدشت باید برخورد شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به خانواده کودک سقوط کرده در داخل کانال آب ری ورامین در محدوده قیامدشت و بیان این مطلب که متأسفانه ما از این اتفاقات در ری کم نداشتیم بیان کرد: وقتی آب مصرف شده شهر تهران به ری فرستاده می شود و پس از یک تصفیه سطحی به ورامین ارسال می شود، در این بین باید بچه مردم ری در این کانال سقوط کند که اینها کم لطفی و بی انصافی است در حق مردم ری و حتما باید با کسانی که در موضوع سقوط بچه ۸ ساله در کانال آب ری ورامین در محدوده قیامدشت قصوری داشتند برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار