کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟

علیرضا بحرالعلوم

کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟

باقرشهر، تنها شهر استان تهران است که در وضعیت بنفش کیفیت هوا قرار دارد و طی روزهای اخیر به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین شهرهای استان تهران بوده است.
کد خبر : 11803
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۲
کدام نقطه تهران در وضعیت بنفش است؟

به گزارش کاتنا از تهران، بنابراعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای باقرشهر در استان تهران هم‌اکنون روی عدد ۲۶۳ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم است.
باقرشهر در بخش کهریزک شهرستان ری از جمله شهرهایی است که در بیشتر ایام سال با مشکل آلودگی هوا روبه‌رو است و در روزهای اخیر به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین شهرهای استان تهران شناخته می‌شود.
باقرشهر، تنها شهر استان تهران در وضعیت بنفش
کیفیت هوای باقرشهر طی روزهای اخیر در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم بوده و آلاینده‌های موجود در هوا می‌توانند عوارض جدی بر روی سلامت افراد و محیط‌زیست داشته باشد. این در حالی است که تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران برای همه شهرها یکسان اجرا می‌شود و وضعیت آلودگی باقرشهر که بیشتر از سایر شهرهای استان تهران می‌باشد، مدنظر قرار نگرفته است.
پالایشگاه نفت تهران، آرادکوه، بهشت زهرا(س) و مراکز صنعتی زیادی در اطراف باقرشهر قرار دارد همچنین تراکم جمعیت و روند رو به رشد آن در این شهر فریزشده زیاد است و طی سال‌های اخیر جمعیت اتباع خارجی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار