کشف ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق و احتکاری از یک انبار در شهرری

علیرضا بحرالعلوم

کشف ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق و احتکاری از یک انبار در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای احتکاری و قاچاق در یکی از انبارهای شهرری خبر داد و گفت: سودجویانی که در سطح شهرستان ری اقدام به دپو کالای قاچاق یا احتکار کنند شناسایی و برخورد قاطعی با آن‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر : 11514
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
کشف ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق و احتکاری از یک انبار در شهرری

به گزارش کاتنا از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر امروز در حاشیه بازدید از انبار قاچاق و احتکار کالا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در اجرای طرح پایش انبارهای شهرستان ری در گشت امروز انباری مملو از کالا شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز بازار به ارزش تقریبی بیش از 100 میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به احتکار میزان قابل‌توجهی از کالاهای تولید داخل در انبار، افزود: بر اساس استعلام انجام شده این انبار دارای مجوز کسب از اتحادیه انبارداران شهرستان ری است, اما اجناس دپو شده هیچ یک در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: کالاهای قاچاق شامل موتور چیلرهای صنعتی و بیمارستانی، لوله‌های مسی، توپ پینت بال و غیره در این انبار به صورت غیرقانونی دپو شده و هیچ مدرکی برای اثبات ورود قانونی کالا از سوی واردکننده ارائه نشده است.
طرهانی ضمن قدردانی از مردم شهرستان ری در همکاری با پلیس در پایان خاطرنشان کرد: به سودجویانی که در سطح شهرستان ری اقدام به دپو کالای قاچاق یا احتکار می‌کنند هشدار می‌دهیم که تحت رصد پلیس و دستگاه قضایی قرار دارند و در صورت اثبات تخلف، برخورد قاطعی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار