سردار ذوالقدر: امروز تفکر و فرهنگ بسیج درحال‌ توسعه و جهانی‌شدن است

علیرضا بحرالعلوم

سردار ذوالقدر: امروز تفکر و فرهنگ بسیج درحال‌ توسعه و جهانی‌شدن است

فرمانده سپاه استان تهران گفت: نیروهای مقاومت با الگوبرداری از فرهنگ و تفکر بسیج جمهوری اسلامی ایران، توانستند با ایمان، عزم، اراده و مقاومت بر جبهه نابرابر ظلم دشمنان به پیروزی برسند و امروز تفکر و فرهنگ بسیج درحال‌ توسعه و جهانی‌شدن است.
کد خبر : 11502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
سردار ذوالقدر: امروز تفکر و فرهنگ بسیج درحال‌ توسعه و جهانی‌شدن است

به گزارش کاتنا از رباط کریم، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین رزمایش کمک مؤمنانه و افتتاح کانون فرهنگی و هنری جوانان بسیج پرند ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در جنگ نزدیک به ۵۰ روزه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: طوفان الاقصی و نیروهای مقاومت با الگوبرداری از فرهنگ و تفکر بسیج جمهوری اسلامی ایران، توانستند با ایمان، عزم، اراده و مقاومت بر جبهه نابرابر ظلم دشمنان به پیروزی برسند و امروز تفکر و فرهنگ بسیج در حال توسعه و جهانی شدن است.
وی در ادامه تصریح کرد: در پنجمین روز از هفته بسیج، نوزدهمین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه و سومین مرحله از پویش همکلاسی مهربان با اهدای نزدیک به یک هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان، پک نوشت افزار ویژه دانش آموزان نیازمند، جهیزیه برای زوج های نیازمند تقدیم خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت برگزار و نیز کانون فرهنگی هنری جوانان بسیج شهر پرند و خانه سرود و مرکز مشاوره شهر افتتاح و مورداستفاده کودکان و جوانان شهر قرار گرفت.
فرمانده سپاه استان تهران در ادامه گفت: مدیران فرهنگی سعی بر مشارکت و جذب حداکثری و ایجاد جذابیت با به کارگیری کودکان، جوانان و نوجوانان داشته باشند و مسئولیت پذیری را بالا برده و مدیریت را به مردم واگذار کنند.
وی تأکید کرد: کارهای سخت افزاری خوبی در شهر پرند انجام شده است اما کافی نیست لذا سعی کنید با خلاقیت و مشارکت کارهای نرم افزاری خوبی در شهر اجرا شود.
سردار ذوالقدر عنوان کرد: باید این کانون فرهنگی و هنری با هیئات مذهبی و مساجد ارتباط گیری کند و آموزش ها را بر پایه دین و قرآن پیش ببرد تا از ریشه فرزندان ما در امور فرهنگی و هنری و دینی با ایمان و ایده و عزم راسخ در این مسیر گام بردارند.
وی یادآور شد: دشمن با همین نشانه گرفتن ایده و اعتقاد و فرهنگ ما در سال ١۴٠١ و اغتشاشات و ناآرامی ها به جنگ فرهنگی مردم ایران اسلامی آمد و خوشبختانه با بصیرت این مردم خوب و همیشه در صحنه و انقلابی این سناریوها همانند سایر سناریوها در طی این سال ها با شکست مواجه شد و مردم ما مثل همیشه در این آزمون ها سربلند بیرون آمدند.
فرمانده سپاه استان تهران در ادامه افزود: بیش از ١٠٠ توطئه توسط دشمنان برای ایران طی این سال ها رقم خورده ولی با حمایت و مقاومت شما مردم از آن ها عبور کردیم و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد لذا امیدواریم از مشکلات اقتصادی که دشمنان با تحریم های ناجوانمردانه و سوء مدیریت برخی مدیران نالایق تحمیل کردند نیز عبور کرده و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که به قله نزدیک هستیم؛ با عزم در این مسیر گام برداریم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار