معاون رئیس جمهور: ۵۰۰۰ هزار واحد صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید بازگشت

علیرضا بحرالعلوم

معاون رئیس جمهور: ۵۰۰۰ هزار واحد صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید بازگشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور از بازگشت بیش از ۵ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید در دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر : 11442
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
معاون رئیس جمهور: ۵۰۰۰ هزار واحد صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید بازگشت

به گزارش کاتنا از کرج‌، سید محمد حسینی در دومین کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور که به میزبانی شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد با تجلیل از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا‌ اظهار داشت: صنعت ایران قبل از انقلاب صنعتی وابسته بود و این صنعت در کشورآقا بالاسر داشت.
وی افزود: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌های مسلط بر صنعت ایران، به کار صنعت اشراف داشتند و اجازه اطلاع از نحوه کار و تولید را به هیچ متخصصی در ایران نمی دادند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه حتی در معادن و برخی حوزه های دیگر کار دست آمریکایی‌ها بود ، بیان کرد: آنها تلاش می کردند که این وابستگی ادامه داشته باشد و کار به دست ایرانی‌ها نیفتد.
حسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب با تلاش های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی برای استقلال اقتصادی در کشور انجام شد، تصریح کرد: این اقدامات سبب شد که صنعت ایران رشد قابل توجهی داشته باشد و بتواند از این شرایط قبل از انقلاب فاصله بگیرد.
وی با بیان اینکه در راستای تقویت و گسترش بخش صنعت دولت سیزدهم هم اقدامات موثری انجام داده است ، گفت: بیش از 5 هزار واحد تولیدی در این دولت احیا و به چرخه تولید بازگشت، برخی از این واحدها تعطیل و برخی هم مشکلات کمتری داشتند که با اقدامات انجام شده این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دولت تحرک خوبی برای کمک به واحدهای تولیدی انجام شده است، ادامه داد: با تقویت زیر ساختها و حمایت از واحدهای قطعا وضعیت بهتر از گذشته می شود و در حال حاضر شرکتهای دانش بنیانی در کشور در حال کار هستند که برخی کشورها با دیدن محصولات آنها شگفت زده می شوند.
حسینی با بیان اینکه این تولیدات نشان از ظرفیت بالای کشور دارد، گفت: فرزندان ایران اسلامی از هوش بسیار بالایی برخوردار هستند و این هوش سبب انجام کارهای بسیار بزرگ در کشور شده است.
وی با بیان اینکه تولید و کارگران همیشه مورد حمایت رهبری معظم انقلاب هستند و ایشان توصیه و راهنمایی‌های متعددی در حمایت از تولید و قشر زحمتکش کارگران دارند، عنوان کرد: این دولت ، یک دولت انقلابی است و تلاش دارد که از کار مردم کره گشایی کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تجلیل از خانوادهای شهدای داروپخش گفت: کارگران از اقشاری بودند که هم در جبهه حضور پررنگی داشتند و حتی در زمان کار در شرکت نیز مورد هجمه و حمله دشمنان بودند، سربلندی یک کشور با نیروی انسانی متخصص و با توسعه باید رشد اقتصادی و سرمایه گذاری محقق می شود، در دوران جنگ جامعه کارگری طلایه دار نبرد و کار بودند تا چرخ اقتصاد کشور متوقف نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار