مدیرکل بحران تهران: احتمال کولاک و بارش برف در شمال پایتخت وجود دارد

علیرضا بحرالعلوم

مدیرکل بحران تهران: احتمال کولاک و بارش برف در شمال پایتخت وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع کولاک و بارش برف در مناطق شمالی استان به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
کد خبر : 11316
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

به گزارش کاتنا از تهران، حامد یزدی‌مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما و بارش برف و تگرگ وقوع کولاک و مه در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: این مخاطرات برای عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان تا روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه پیش‌بینی شده و لازم است که کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در این ایام پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد که روز قبل صادر شد، گفت: پیرو هشدار قبل،همچنان تاکید می‌شود که مردم از توقف در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد در این بازه زمانی پرهیز کنند و مستحکم‌سازی سازه‌های موقت مانند پوشش گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی نیز در اولویت قرار بگیرد.
یزدی مهر در ادامه بر ضرورت آماده باش دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار