اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از 10 هزار برنامه در شهرستان‌های استان تهران توسط بسیج نواحی و اقشار برگزار می‌شود.
کد خبر : 11251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۰۱
اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران

به گزارش کاتنا از تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج توسط هر ناحیه مقاومت و بسیج اقشار بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد و در مجموع بیش از 10 هزار عنوان برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» در سطح استان اجرایی می‌شود.
وی گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهیدان، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و اجرای رزمایش کمک مومنانه در همه شهرستان‌های استان تهران از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های سپاه استان تهران، برگزاری جلسات نشست و روشنگری، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها، روایتگری دفاع مقدس و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی بخش‌های دیگری از برنامه‌های هفته بسیج در استان تهران را شامل می‌شود.
سردار ذوالقدر با اشاره به اجرای پویش «هر بسیجی، یک خدمتگزار»، عنوان کرد: برگزاری شب‌های شعر با محوریت بسیج و فلسطین، اجرای جشنواره مالک اشتر، افتتاح و اجرای پروژه‌های عمرانی و چندین برنامه دیگر در حدود 2 هزار پایگاه، ۲۰۰ حوزه و قریب به ۲۰۰ گردان بسیج در شهرستان‌های استان تهران اجرایی می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از خدمات سپاه استان تهران اشاره و تصریح کرد: اشتغالزایی برای افراد جویای کار، امدادرسانی در زمان وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و کمک به آسیب‌دیدگان، آسفالت روستاها و محورهای بین روستایی، رفع موانع تولید، مقابله با اخلالگران اقتصادی، برق‌رسانی به مناطق روستایی، احداث مسکن برای نیازمندان و مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی از جمله این فعالیت‌ها است که در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: از ابتدای اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در همه شهرستان‌های استان تهران بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر توزیع شده و این رزمایش همچنان ادامه داشته و در هفته بسیج نیز مرحله دیگری از آن اجرایی می‌شود.
سردار ذوالقدر دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های مستمر سپاه استان برشمرد و گفت: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون در مجموع دیدار با ۳۲ هزار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان انجام و برخی از مشکلات آن‌ها نیز پیگیری و انجام شده است.
وی بسیج را ایده و آرمانی اعتقادی و خدامحور معرفی و بیان کرد: از این‌رو بسیجیانی افرادی شجاع، فداکار، شهادت‌طلب، ایثارگر، هم‌نوع دوست و یار و یاور محرومان هستند که نقش و تکلیف خود را در عرصه‌های مختلف به خوبی ایفا کرده و می‌کنند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، فضای مجازی را پرمخاطب‌ترین و در عین حال پرمخاطره‌تربن فضای حضور جامعه دانست و ابراز کرد: دشمنان نیز با اشراف و تسلط به این موضوع، با دروغ‌پراکنی در بستر فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و پیشبرد اهداف خود هستند، همانگونه که در جریان فتنه سال گذشته با شایعه‌پراکنی به دنبال این بودند که ما را در جغرافیا و سرزمین خودمان درگیر کنند که البته نقشه و توطئه‌شان با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار