دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می‌شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است، گفت: طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، واجا، فراجا و سپاه تهیه و نسبت به نصب دوربین های بازار اقدام می شود.
کد خبر : 11174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می‌شود

به گزارش کاتنا از تهران، در راستای دستور استاندار تهران مبنی بر تشکیل کارگروه‌های فنی و تخصصی در حوزه بازار برای رفع معضلات، دومین جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی بازار به ریاست سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، اعضای کارگروه، هیئت امنای بازار و روسای اتحادیه ها تشکیل شد.
سادات در این جلسه با بیان اینکه در ۱۱۰ هکتار بازار بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی وجود دارد، اظهار داشت: ضمن پیگیری مصوبات جلسه اول، در حوزه پایش تصویری و استقرار سامانه هوشمند باربران و ساخت پارکینگ و ساماندهی امور اتباع نظرات مطرح و تصمیمات اتخاذ شد.
وی ادامه داد: در زمینه نصب دوربین و پایش تصویری مقرر شد طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، واجا، فراجا و سپاه تهیه و نسبت به نصب دوربین های بازار اقدام شود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباراتی برای نصب دوربین ها لازم است و بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است از این ظرفیت از طریق شهرداری و اوقاف استفاده شود، چراکه ۲۶ هزار واحد صنفی بازار در مدیریت اوقاف است و شهرداری تهران با ساخت پاساژهایی بازار را توسعه داده و هیئت امنا و اتحادیه های اصناف، اعتبارات لازم را تامین و تخصیص دهند.
سادات سپس گفت: در مورد ترافیک خیابان های اطراف بازار که روزانه یک و نیم میلیون تا چهار میلیون تردد گزارش شده و به طور متوسط دو میلیون نفر در بازار اعم از کسبه، مردم و صنوف مراجعه دارند، مقرر شد در این مورد در کارگروه مربوطه تصمیم گیری لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد بین ساعات ۸ تا ۱۸ بارانداز کالا ممنوعیت داشته باشد و در ساعات دیگر نسبت به تخلیه بار اقدام شود و پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور نظارت کافی بر این موضوع داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار