2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند

علیرضا بحرالعلوم

2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: 2 نفر از کارمندان بخشداری کهریزک به دلیل اختلاس، سوءاستفاده مالی، تضییع حقوق بیت‌المال و اموال عمومی دستگیر و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند.
کد خبر : 10789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند

آرش ناصر پیرسرایی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در گفت‌وگو با کاتنا در ری، در رابطه با دستگیری‌ها در بخشداری کهریزک اظهار کرد: از یک ماه پیش پرونده تخلف 2 نفر از کارمندان بخشداری کهریزک در حال بررسی بود و در نهایت با اثبات عدله کافی دستور جلب صادر و متهمین دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه دستگیری‌ها توسط ضابطان قضایی حوزه قضایی بخش کهریزک انجام شده است، گفت: در حال حاضر 2 نفر از کارکنان این بخشداری بازداشت و روانه زندان شدند اما بررسی‌ها را ادامه می‌دهیم و احتمال دستگیری افراد دیگر نیز وجود دارد.
رئیس حوزه قضایی کهریزک تصریح کرد: اختلاس، سوءاستفاده مالی، تضییع حقوق بیت‌المال و اموال عمومی جزو تخلفات درج شده در پرونده متهمین است و 2 نفر دستگیر شده روز گذشته در حوزه قضایی بخش کهریزک تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
پیرسرایی خاطرنشان کرد: روش اختلاس، میزان این تخلفات و جزئیات دیگری از پرونده هنوز مشخص نیست و پس از انجام کارشناسی‌های دقیق و تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار