۲۸۵ معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط‌کریم جذب شدند

علیرضا بحرالعلوم

۲۸۵ معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط‌کریم جذب شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: بخش زیادی از کمبود معلم با تزریق ۲۸۵ آموزگار و دبیر از طریق آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر ۵ دبیر تخصصی برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کمبود داریم که طی هفته جاری برطرف خواهد شد.
کد خبر : 10774
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
۲۸۵ معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط‌کریم جذب شدند

مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با کاتنا از افزایش ۵ درصدی دانش‌آموزان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانش‌آموزان شهرستان رباط‌کریم امسال ۸۶ هزار دانش‌آموز است.
وی سهم پرند را بیش از ۳۷ هزار دانش‌آموز دانست و گفت: با وجود داشتن ۳۷۰۰ معلم در سطح شهرستان، باز هم با کمبود معلم روبرو هستیم که افزایش رشد دانش‌آموزان در منطقه یکی از دلایل آن است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در ادامه در خصوص حل مشکل کمبود معلم تصریح کرد: بخش زیادی از کمبودها با تزریق ۲۸۵ نفر آموزگار و دبیر از سوی اداره کل در برنامه آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر حدود ۵ دبیر تخصصی برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کمبود داریم که با رایزنی با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران طی هفته جاری برطرف خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: البته بخش زیادی از بهبود شرایط فعلی را مدیون همکارانی هستیم که با قبول اضافه تدریس ساماندهی امسال ما را، با کیفیت بیشتری سامان دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار