۲۰ نانوایی در پرند به چرخه تولید افزوده شد

علیرضا بحرالعلوم

۲۰ نانوایی در پرند به چرخه تولید افزوده شد

فرماندار رباط‌کریم از افزایش نانوایی با سهمیه آرد یارانه‌ای در پرند خبر داد و گفت: به منظور بهبود دسترسی شهروندان به نان با موافقت کارگروه آرد و نان استانداری ۲۰ نانوایی جهت پخت نان با نرخ مصوب دولتی وارد چرخه تولید شد.
کد خبر : 10492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۲۰ نانوایی در پرند به چرخه تولید افزوده شد

امید احمدی در گفت‌وگو با کاتنا در رباط‌کریم، با اشاره به حل مشکل تأمین نان در پرند، اظهار داشت: جمعیت شهر پرند به‌طور تقریبی بیش از 320 هزار نفر و با توجه به شرایط این شهر، جمعیت دائماً در حال افزایش است و در بلوک‌های بزرگ هر فاز در حدود 10 هزار نفر جمعیت دارد که به اندازه جمعیت یک روستا است.
وی با اشاره به افزایش 20 واحد نانوایی در پرند افزود: در فازهای جدید شهر پرند یا کاربری نانوایی صادر نشده بود و یا کاربری‌ها تغییر کرده بود لذا با توجه به نیاز منطقه شرکت عمران موظف شد کاربری نانوایی را سریعاً واگذار و کاربری‌های صادره پیشین که تغییر کاربری داده بودند را نیز تعیین تکلیف کند.
فرماندار رباط‌کریم در ادامه با اشاره به بهبود دسترسی شهروندان به نان با نرخ مصوب دولتی گفت: 20 نانوایی با اولویت تراکم جمعیت در محل احداث نانوایی، مناطق فاقد نانوایی و … به کارگروه آرد و نان استانداری ارائه و سهمیه آرد یارانه‌ای برای آن‌ها منظور شد.
احمدی تصریح کرد: ما در ارائه خدمات نسبت به رشد جمعیت دچار عقب‌ماندگی هستیم و در زمینه احداث نانوایی تا روند آغاز به کار یک نانوایی برای تناسب بخشیدن به خدمات و جمعیت در منطقه سپری شود، به‌واسطه رشد جمعیت بازهم خدمات برای منطقه کافی نخواهد بود. با وجود این اقدامات پرند همچنان نیاز به نانوایی دارد و در آینده برای افزایش تعداد نانوایی‌ها به صورت اصولی برنامه‌ریزی خواهد شد.
فرماندار رباط‌کریم با اشاره به تشدید نظارت بر نانوایی‌ها ابراز داشت: تقریباً 10 درصد از اصناف نانوایی هستند اما تیم‌های نظارتی بیش از سایر صنوف و در حدود 300 درصد بر این صنف نظارت می‌کنند. تاکنون به‌واسطه کمبود نانوایی در شهر پرند، برخورد لازم با نانوایان متخلف که مردم از عملکرد آن‌ها رضایت نداشتند، دشوار بود اما حالا به‌واسطه تأمین 20 نانوایی دیگر نظارت‌ها بیش از پیش شده و با متخلفین و سودجویان برخورد جدی صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار