تشکیل کارگروه احصا و بررسی معضلات زیست‌محیطی استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

تشکیل کارگروه احصا و بررسی معضلات زیست‌محیطی استان تهران

رئیس شورای استان تهران از تشکیل کارگروه احصا و بررسی معضلات زیست‌محیطی در شورای استان تهران خبر داد و گفت: در این کارگروه با شناسایی و احصا مشکلات محیط‌زیستی راه‌حل متناسب و درخور با زمان بندی مناسب طراحی و برنامه‌ریزی خواهد شد.
کد خبر : 10372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۰۲

به گزارش کاتنا از ری، هجدهمین جلسه شورای استان تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر عصر امروز به‌منظور بررسی چالش‌ها و معضلات ناشی از وجود آرادکوه در شهرستان ری با حضور نظری، معاون شهردار تهران، اعضای شورای استان تهران و سایر مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
احمد خانی در حاشیه هجدهمین جلسه شورای استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به معضلات ناشی از وجود آرادکوه در شهرستان ری، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد کارگروهی در کمیسیون محیط‌زیست شورای استان متشکل از نهادهای متولی استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود تا مسائل مرتبط با محیط‌زیست دنبال شود.
رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: در این کارگروه با شناسایی و احصا مشکلات محیط‌زیستی راه‌حل متناسب و درخور با زمان بندی مناسب طراحی و برنامه‌ریزی خواهد شد.
از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پسماند در اطراف آرادکوه جلوگیری شود
باقرشهر وارث معضلات زیست‌محیطی شهر تهران
مرتضی همتی، شهردار باقرشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات شهر باقرشهر از شهرداری تهران، اظهار داشت: باقرشهر وارث مشکل رسوب شده و انباشت شده‌ای است که در سال‌ها در این شهر شکل گرفته و آلودگی‌های زیست‌محیطی این شهرستان ری منحصر به پسماند و زباله نیست.
وی افزود: زباله معضلی است که ادامه‌دار است و ساماندهی آن باید با سرعت و دقت انجام شود و امیدواریم در حوزه زباله و آرادکوه طرح جامع پسماند به‌زودی اجرایی و بخشی از مشکلات با اجرای به هنگام قانون برطرف شود.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: آلاینده‌های مختلفی در حوزه شهر باقرشهر وجود دارد که باید دستگاه‌های متولی برای رفع و کاهش آن اقدام کنند.
همتی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات موجود در باقرشهر ناشی از هم‌جواری با شهر تهران است لذا در این جلسه به دنبال ایجاد تعامل در جهت کاهش مشکلات تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار