دومین یادواره شهدای تکواندوکار استان تهران در شهریار برگزار شد

علیرضا بحرالعلوم

دومین یادواره شهدای تکواندوکار استان تهران در شهریار برگزار شد

دومین یادواره شهدای تکواندوکار استان تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در معیت پرچم متبرک رضوی در مسجد جامع امام علی(ع) شهر اندیشه برگزار شد.
کد خبر : 10216
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
دومین یادواره شهدای تکواندوکار استان تهران در شهریار برگزار شد

به گزارش کاتنا از شهریار، دومین یادواره شهدای تکواندوی استان تهران و گرامیداشت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و شهید شاخص اسرافیل شیخی در معیت پرچم متبرک رضوی عصر امروز در مسجد جامع امام علی(ع) شهر اندیشه برگزار شد.
این مراسم با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار شهریار، مدیریت شهری اندیشه، خادمیاران رضوی، مسئولان استانی و شهرستانی، روسای هیئت ورزشی تکواندو، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقشار مختلف مردمی حضور یافته و یاد نام شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم اظهار داشت: اینکه بعضی ورزشکاران و یا دیگر اقشار با نوع رفتنشان برای دفاع از کشور تأثیر خاصی بر جامعه می‌گذارند قابل‌ توجه است و تأثیر خاصی بر جامعه می‌گذارد، لذا یادواره‌های شهدای ورزشکار را باید بیشتر ارزش گذاشت. یک‌هزار و 560 فعالیت در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، موضوعات فرهنگی و حوزه جوانان، توسعه طرح‌های عمرانی و افتتاح برخی طرح‌ها در هفته تربیت‌بدنی انجام شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بار لیاقت مسئولیت‌پذیری و خدمتگزاری به مردم بر دوش مسئولان نظام گذاشته شده لذا باید با تلاش، همگرایی و همراهی در راستای خدمت به خلق رهرو شهدای ورزشکار باشیم و به ابعاد شخصیتی آن‌ها بپردازیم.
برگزاری یادواره‌ شهدای جهادگر همزمان با دومین سالگرد شهیده دکتر زهرا خدابنده‌لو
علی خلیلی، رئیس هیئت تکواندو استان تهران در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: همه ما مدیون خانواده معظم شهدا هستیم و شهید صدرزاده در وصیت‌نامه خود توصیه می‌کند که با خانواده شهدا مأنوس باشید که مایه برکت هستند.
وی با بیان اینکه هریک از وصیت نامه شهدا دائره‌المعارف ارزشمندی است افزود: عمل به توصیه شهدا قرار گرفتن در مسیر درست زندگی است و خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و راه شهدا را باید با عزت و افتخار طی کرد.
وی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین ابراز داشت: پایه‌گذار کشور اسرائیل چهار موضع قدرت، اشراف اطلاعاتی، جنگ در سرزمین‌های دیگر و امن دانستن کشور خود را خط قرمز می‌داند، اما در حرکت طوفان‌الاقصی تمام مواضع این رژیم غاصب زیر سؤال رفت و در حال سقوط هستند.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل نوجوان و جوان است، خاطرنشان کرد: از 40 شهید خانواده تکواندو استان تهران، 5 شهید مربوط به شهرستان شهریار است و این مراسم با حمایت مسئولان امر در شهر اندیشه برگزار شد و امنیت امروز را مدیون خون شهیدان والامقام هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار