سخنگوی ستاد انتخابات: 3909 نفر تا پایان روز سوم برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

علیرضا بحرالعلوم

سخنگوی ستاد انتخابات: 3909 نفر تا پایان روز سوم برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: 3909 نفر ثبت نام‌ خود را تا پایان روز سوم نام‌نویسی (28 مهر) قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی محسوب می‌شوند.
کد خبر : 10207
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
سخنگوی ستاد انتخابات: 3909 نفر تا پایان روز سوم برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

به گزارش کاتنا، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی به آمار ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: 38 هزار و 869 نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد پیگیری دریافت کرده بودند که امکان ثبت‌نام قطعی را دارند.
وی افزود: امروز در سومین روز ثبت‌نام قطعی انتخابات، 2296 نفر ثبت‌نام‌ خود را قطعی کردند که با احتساب روزهای گذشته، مجموعا 3909 نفر از مجموع افرادی که پیش‌ثبت نام کرده بودند، تا پایان روز سوم نام‌نویسی(29 مهر) ثبت نام قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی محسوب می‌شوند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین تصریح کرد: خانم‌ها 9 درصد و آقایان 91 درصد از ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص می‌دهند.
اسلامی همچنین در خصوص ترکیب سنی ثبت‌نام کنندگان، اظهار کرد: بازه سنی 30 تا 40 سال، 34 درصد، 40تا 50 سال 35 درصد، 50 تا 60 سال، 24درصد و 60 تا 75 سال، 6 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت‌نام از دواطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوای اسلامی از ساعت 8 الی 18 آماه ثبت‌نام از داوطلبان است.
داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار