دادگستری استان تهران: ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی ممنوع

علیرضا بحرالعلوم

دادگستری استان تهران: ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی ممنوع

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر برخورد جدی دستگاه‌های نظارتی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی را تهدید می‌کند لذا نباید اجازه ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی منطقه صادر شود.
کد خبر : 10120
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
دادگستری استان تهران: ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی ممنوع

به گزارش کاتنا از شهریار، حاجی‌رضا شاکرمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان شهریار با اشاره به پیروزی بزرگ محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خوی درنده رژیم صهیونیستی بر جهانیان برملا و وجدان عدالت طلبان به معرض عموم درآمد.
وی با بیان اینکه حقوق بشر در نزد رژیم صهیونیستی و حامیان آن جایگاهی ندارد افزود: وظیفه دادستان، وظیفه خطیری است که نماینده جامعه در احقاق حقوق عمومی است.
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر جلوگیری از ترک فعل مسئولین تصریح کرد: دادستان به‌عنوان مدعی‌‌العموم در حوزه‌های مختلف حضور دارد و جایگاه دادستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که وظایف بسیاری را دنبال می‌کند.
شاکرمی با بیان اینکه دادستان وظیفه پیشگیری از جرم را دارد و تمامی دستگاه‌ها باید دادستان را همراهی کنند گفت: دادستان‌ها و قضات باید شکرگزار خداوند رحمان باشند که چه جایگاهی دارند تا به مردم در مسیر عدالت کمک کنند.
وی با بیان اینکه حجم ورودی پرونده‌ها در شهرستان شهریار باید کاهش یابد گفت: دادسرای شهریار باید بر روی مسئله امنیت، قاچاق و پرونده‌های مهم تمرکز کند و پیشگیری از جرم می‌تواند حجم پرونده‌ها را کاهش دهد.
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه نباید اجازه ساخت ویلای لاکچری در اراضی کشاورزی و باغی منطقه صادر شود که منجر به تخریب آن‌ها شود گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی را تهدید می‌کند و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی باغی و زراعی با جهاد کشاورزی است و با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی اقدامات عاجل انجام شود.
شاکرمی با بیان اینکه امکانات و بودجه قوه قضاییه محدود است خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار مهاجرپذیر است و باید از امکانات محلی و شوراهای حل اختلاف و صلح یاران در مختومه کردن و کاهش حجم ورودی پرونده‌ها استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار