۳۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی اسلامشهر افزوده شد‌

علیرضا بحرالعلوم

۳۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی اسلامشهر افزوده شد‌

به همت شهرداری اسلامشهر ۳۵۰۰ متر مربع فضای ورزشی در قالب ۴ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در هفته تربیت‌بدنی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر : 10090
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
۳۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی اسلامشهر افزوده شد‌

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش در ادامه پویش “اسلام‌شهر من” و به همت مجموعه مدیریت شهری 4 پروژه ورزشی شهری در فضایی به مساحت 3500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان و ورزش دوستان قرار گرفت.
زمین چمن مصنوعی در شهرک امام حسین (ع) در زمینی به وسعت 900 متر مربع و 48 متر رختکن و سرویس بهداشتی و دفتر مدیریت در مجموع 1700 متر مربع با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال ساخته و به بهره‌برداری رسید.
همچنین زمین چمن مصنوعی در فضای 500 متر مربع، جاده تندرستی و پیست دوچرخه‌سواری در زمینی به وسعت 600 متر مربع در شهرک واوان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط مسئولان شهرستانی و شهری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
زمین والیبال ساحلی هم برای نخستین بار در شهرستان اسلامشهر در زمینی به وسعت 500 متر مربع در محله قائمیه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح شد.
*زنگ ورزش در شهرستان اسلامشهر نواخته شد
زنگ ورزش همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی باحضور امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر اسلامشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران و مسئولین و مربیان ورزشی شهرستان اسلامشهر زنگ ورزش در زمین چمن آپرین به صدا درآمد.
در این آیین مسئولین حاضر با هدف فرهنگ سازی، ترویج و نهادینه کردن ورزش بین آحاد مختلف مردم به ورزش صبحگاهی پرداختند.
داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در آیین نواختن زنگ ورزش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که “امر به ورزش، امر به معروف است”، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در دیار قهرمانان ورزشی و در راستای امر ورزش مؤثر باشیم و با این هدف کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اسلامشهر به خوبی با سیاست گذاری و راهبری در زمینه ورزش فعالیت می‌کند.
وی افزود: هر روز شاهد درخشندگی ورزشکاران اسلامشهری در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان در همه رشته‌های ورزشی هستیم که زحمات هیئات ورزشی و مسئولین امر ورزش را می‌رساند و مایه مباهات است.
حورزاده با بیان اینکه جامعه ورزش علاوه بر مرام قهرمانی، مرام پهلوانی هم دارد، تأکید کرد: با مرام پهلوانی در آغاز هفته تربیت‌بدنی جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل کودک کش که زنان و کودکان و بیماران را در بیمارستان وحشیانه می‌کشد و با این کار به نقطه پایانی عمرش نزدیک می‌شود را محکوم می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار