سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو تاکید کرد که ایران توانایی دفاع از خود تا زمان توقف جنگ را دارد.
سفیر و نماینده دائم ایران در وین در آخرین روز نشست فصلی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی، رژیم صهیونیستی را تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بینالمللی معرفی و تأکید کرد: حمله به تأسیسات هستهای ایران تحت پادمان نقض آشکار هنجارهای بینالمللی عدم اشاعه هستهای است و باید محکوم شود.