نماینده ایران در آژانس: حمله به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان باید محکوم شود
سفیر و نماینده دائم ایران در وین در آخرین روز نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رژیم صهیونیستی را تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی معرفی و تأکید کرد: حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران تحت پادمان نقض آشکار هنجارهای بین‌المللی عدم اشاعه هسته‌ای است و باید محکوم شود.
شعار سال 1405 حقوق و دستمزد 1404
کاریابی دیجیکار
تلفن 197 پلیس فرماندهی انتظامی

تلفن 197 پلیس فرماندهی انتظامی