هیئت دولت با صدور بیانیهای خطاب به ملت قهرمان ایران، ضمن قدردانی از شکوه همبستگی و ایستادگی مردمی، اعلام کرد: این وحدت و ایثار بینظیر ایرانیان، دشمنان را به زانو درآورد و ایران را به قله پیروزی و عزت نشاند.
وزارت اطلاعات با انتشار بیانیهای از کشف، شناسایی، ضربه و نابودسازی مهرههای نفوذی و عوامل و مزدوران مهمّ وابسته به سرویسهای جاسوسی بیگانه بهویژه افسران اطلاعاتی سیا و موساد خبر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هستهای ایران گفت که تمهیدات لازم را اتخاذ کردهایم و آنجایی که آسیب دیده را در حال برآورد هستیم.