بامداد امروز (سهشنبه)، موج جدیدی از حملات راکتی و پهپادی، سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنگه هرمز به دلیل دخالتهای صورت گرفته به شرایط گذشته باز نمیگردد، چرا که وضعیت گذشته را ندارد.
ساعاتی پیش و در پی حملات کور و وحشیانه رژیم صهیونیستی آمریکایی شرکت توزیع برق استان تهران هدف حملات دشمن قرار گرفت.
سخنگوی دولت با ارایه آخرین آمار شهدای زن، دانشآموز و معلم در جریان حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا، گفت: تاکنون ۲۰۶ دانشآموز و معلم به شهادت رسیدهاد و متاسفانه ۱۵۴ تن نیز مجروح شدهاند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت:ملت ما مظلوم اما قهرمان است، چرا که با عزت جلوی همه دشمنان ایستاده است.
علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در نامهای در ۶ بند، خطاب به مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی، نکاتی مطرح کرد.
سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، تنگه هرمز برای همه جز کشتی های آمریکا و متحدانش باز است.
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: عربستان اعلام کرده است که ریاض و الشرقیه مورد تهاجم ده فروند پهپاد قرار گرفته و آن را منهدم کرده است.
سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو تاکید کرد که ایران توانایی دفاع از خود تا زمان توقف جنگ را دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به حملات دشمن به مراکز غیرنظامی، تاکید کرد: تاکنون ۴۲ هزار و ۹۱۴ واحد غیرنظامی آسیب دیده است؛ که ۳۶ هزار و ۴۶۹ واحد آن مسکونی بوده است و از این میان ۱۰ هزار واحد در استان تهران و به ۶ هزار و ۱۷۹ واحد تجاری نیز آسیب وارد شده است.