ف گلپایگانی

برتری راحت شاگردان قلعه‌نویی؛ تمرین گلزنی مقابل آنگولا

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل آنگولا با ارائه نمایشی هجومی به برتری چهار بر صفر دست یافت.
کد خبر : 8854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۹
برتری راحت شاگردان قلعه‌نویی؛ تمرین گلزنی مقابل آنگولا

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف آنگولا رفت و به برتری چهار بر صفر رسید. اعضای تیم کشورمان پیش از آغاز بازی با ادای احترام به قرآن کریم وارد زمین شدند.

قضاوت بازی را محمد الهویش، خلاف الشماری و یاسر السطان از عربستان برعهده داشتند.

تیم کشورمان در حالی بازی را آغاز کرد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی نسبت به دیدار قبلی مقابل بلغارستان، تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کرده بود.

در دقیقه هشتم، اشتباه کاپیتان میهمان موجب شد تا مهدی ترابی در موقعیتی مناسب توپ را در اختیار مهدی طارمی قرار داده و او نیز به راحتی دروازه آنگولا را باز کند.

در دقیقه ۱۶، حرکت خوب بازیکنان ایران از سمت چپ و پاس مهرداد محمدی موجب شد تا طارمی گل دوم خود و ایران را به‌ ثمر برساند.

در دقیقه ۲۰، حرکت انفرادی و تماشایی ترابی و پاس او در دهانه دروازه با حضور به موقع صادق محرمی تکمیل شد تا ایران به گل سوم برسد. نیمه نخست با همین سه گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم ایران بر توپ و میدان تسلط کامل داشته و اجازه خودنمایی به حریف را نمی‌دادند.

در ادامه امیر قلعه‌نویی چند تغییر را انجام داد تا سایر نفرات نیز فرصت حضور در زمین را پیدا کنند.

در دقیقه ۸۶، پاس احساح حاج‌صفی به شهریار مغانلو رسید و او با از پیش‌رو برداشتن مدافع آنگولا، زننده گل چهارم ایران لقب گرفت.

وحید امیری که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است، در فهرست نفرات قرار نداشت و همراه با خداداد عزیزی و هومن افاضلی که مشاوران سرمربی تیم ملی هستند، از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

حسن روشن و مهدی مناجاتی از بزرگان فوتبال کشورمان، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. مورایس سرمربی سپاهان نیز با حضور در ورزشگاه آزادی، نظاره‌گر بازی بود.

ترکیب ایران:

برتری راحت شاگردان قلعه‌نویی؛ تمرین گلزنی مقابل آنگولا

پیام نیازمند، صادق محرمی(صالح حردانی)، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر(محمدحسین مرادمند)، مهرداد محمدی(میلاد سرلک)، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس(احسان حاج‌صفی)، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش(محمد محبی)، مهدی طارمی (شهریار مغانلو)

ترکیب آنگولا:

برتری راحت شاگردان قلعه‌نویی؛ تمرین گلزنی مقابل آنگولا

آدیلسون داکروز، روی مودستو، بواتو جاناتان، ونانسیو کوکیلا، هلدر کاستا، آگوستو کارنیرو، آلفردو ریبیرو (آنتونیو موانزا)، کلیانو مانوئل، کریستوائو پاچینچیا، ولادمیرو لامیرا (آلبرتو میگوئل) و آمبروسینی سالوادور(فرانسیسکو ساکالومبا)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار