مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان خبر داد؛ ثبت بیش از هفت هزار از اسناد اراضی کشاورزی در لرستان

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک لرستان گفت: هفت هزار و ۶۹۰ پرونده اسناد اراضی کشاورزی در هیات‌های تعیین تکلیف واحدهای ثبتی استان به ثبت رسید.
کد خبر : 7153
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۶

به گزارش کاتنا ، علی‌اکبر باقری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ درصد رشد داشته، که حاکی از استقبال خوب مردم از طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی است.

وی افزود: در مدت چهارماهه سال جاری در هیات‌‌های تعیین تکلیف واحدهای ثبتی سطح استان تعداد ۲ هزار و ۴۸۵ رأی مثبت مبنی بر صدور سند مالکیت برای املاک مورد تقاضای اشخاص صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک لرستان بیان کرد: در این راستا از جهت تعداد کل پرونده‌های تشکیلی در هیئت قانون تعیین تکلیف، استان لرستان با داشتن ۱۱ واحد ثبتی رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده است؛ یعنی قریب به هفت درصد پرونده‌های تشکیلی هیات قانون تعیین تکلیف واحدهای ثبتی کل کشور در چهارماهه سال جاری مربوط به استان لرستان بوده است.

باقری با تأکید بر اینکه بسیاری از پرونده‌های تشکیل شده مربوط به عملکرد شرکت‌های مشاور طرف قرارداد با اداره کل ثبت استان در خصوص حدنگاری اراضی کشاورزی بوده است.

وی گفت: باتوجه‌ به رفع موانع صدور اسناد اراضی کشاورزی سطح از کشاورزان عزیز درخواست می‌شود با مراجعه با شرکت‌های طرف قرارداد یا ادارات ثبت‌اسناد و املاک شهرستان‌ها در سطح استان نسبت به تشکیل پرونده صدور سند اراضی کشاورزی با هر مساحت و متراژی اقدام کنند و از این فرصت ویژه استفاده بهینه را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار