نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور : پیام شهدا را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیام شهدا را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم و در این صورت است که سعادت دنیوی و اخروی ما تضمین می‌شود.
کد خبر : 10107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش کاتنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مانند انفجار نور ، چهره ها را روشن و مردم را بر ارزش های اسلامی و جبهه های حق علیه باطل آگاه کرد که در این راستا جوانان بسیاری هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در هزار و ۴۰۰ سال گذشته بیشترین دشمنی علیه اسلام صورت گرفته اما شاهد سرافرازی سربازان اسلام هستیم همچنین در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بسیاری از جوانان مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اکنون وصیت نامه شهدا باید در مجالس مختلف بازخوانی شود.

وی افزود: بیش از ۱۴ کشور در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران، عراق را همراهی می‌کرد اما جوانان مومن از خودگذشتگی کردند و باعث سرافرازی اسلام شدند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مکتب اسلام دارای دشمنان بسیار است تصریح کرد: همواره جریان تاریخی حق و باطل در گذر زمان وجود دارد و قرن بیستم اوج فشارهای فرهنگی غرب در کشورهای شرقی بود و هجوم فرهنگ غربی به جهان اسلام را شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم همچنین گفت: در دفاع گروه مقاومت حماس مقابل رژیم صهیونیستی نیز، جوانانی با الگو از سردار شهید سلیمانی در حال مجاهدت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در ادامه این اجلاسیه گفت: ۲ سال اخیر یکهزار و ۸۰۶ یادواره شهدا در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت الله هاشمی افزود: بیش از ۹ هزار ۵۰۰ جانباز، ۸۳۷ آزاده، ۱۸۱ شهید جاوید الاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۲۵ شهید گمنام از لرستان تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار