استاندار لرستان: لرستان معین امنیت در استان های مرزی است

استاندار لرستان گفت: لرستان معین تامین امنیت در استان های مرزی همجوار خود است.
کد خبر : 10101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش کاتنا، فرهاد زیویار صبح روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه در جلسه ی شورای تامین استان با حضور وزیر اطلاعات، عنوان کرد: لرستان با شعاع چند ده کیلومتری خارج از مرزهای استان در تامین امنیت، انسجام ملی و وحدت کشور همواره نقش آفرین بوده است.

وی اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم استان مولفه های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن است.

استاندار ادامه داد: اثرگذاری لرستان در امنیت ملی و کشور به واسطه ی اشتراکات قوی و مستحکم مولفه های هویتی ایرانی و صد در صد شیعی بودن است.

زیویار گفت: با الگوی دولت، ملت و نظام سازی طی چند دهه گذشته در راستای آرمان های انقلاب و نظام در استان شکل گرفته و همچنان جریان دارد.

وی به اغتشاشات سال گذشته و حضور پرشور مردم لرستان در صحنه ی مقابله با آن اشاره کرد و ابراز کرد: با ظرفیت هایی که در بطن جامعه و مردم غیور لرستان وجود دارد، در جریان اغتشاشات سال گذشته استان کمترین خسارت را متحمل شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: امنیت استان مرهون همدلی بین مردم، مدیران، نهادهای انقلابی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و بسیج است که اجازه ی بروز هیچ گونه بحرانی را در این خطه نمی دهد.

زیویار همچنین به از خودگذشتگی، ایثار و همراهی مردم و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی با دستگاه قضا در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و بهره گیری از ظرفیت های وحدت گرایانه آن توطئه ها نقش برآب شدند.

وی در ادامه به دستاوردهای دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل براساس سامانه رصد و ارتقا و احیای ده ها مرکز تولیدی و صنعتی از جمله خودروسازی، نساجی، صنایع غذایی و تولید شیرخشک تنها نمونه های کوچکی از این خدمات و دستاوردهاست.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به اقدام وحشیانه ی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اشاره کرد و اظهار کرد: این اقدام وحشیانه و غیرانسانی سرآغازی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

زیویار ابراز کرد: با وعده ی الهی نسل جدیدی از نهضت مقاومت شکل گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار